Vreau Curve!

28 Jul

Zilele trecute mi-am dat seama ca-mi lipseste ceva din viata. Am realizat ca am nevoie de Curve. (click pe Read More si afla cum mi s-a facut pofta de CURVE)

M-am saturat sa vad oameni care defileaza zi de zi cu Curve-le lor peste tot prin oras. Ieri in autobuz era unu care nu se putea abtine sa nu isi pipaie Curve-le. Statea pe scaunul din fata mea, transpirat din cap pana-n picioare si se juca cu degetele de parca nu mai era nimeni in jurul sau. Stiu ca nu sunt nebun, sau ca nu am o problema de gelozie, pentru ca erau si alte persoane, mai in varsta, care il priveau cu dispret. Am retrait sentimentul ala din copilarie cand vedeam reclamele la jucarii de pe CartoonNetwork. ActionMen, „the greatest hero of them all” – genul de lucruru pe care stiam ca nu la-s fi putut avea niciodata.

Am coborat din autobuz si m-am dus la o terasa. La cativa metri de mine, era un tip cu doua Curve pe masa. Brusc, printr-un gest tandru si violent in acelasi timp, a apucat Curve-le si a inceput sa-si frece fata de ele. Apoi a inceput sa le sopteasca ceva. Curvele vibrau de placere. Culmea! La ora 3 dupa-amiaza, asa o ardea omul! Le-am atras atentia prietenilor mei. Nicio reactie! Am incercat sa insist si sa le arat absurditatea situatiei, iar ei mi-au raspuns distrati:

„Ce-ai ma Tibi, zici ca esti nebun! Te-a apucat pofta de Curve?”

Eu zic ca e natural sa ai Curve si nu judec pe nimeni, dar uneori nu pot sa ma abtin.

Stiam ca nu o sa ma inteleaga. Ei cred ca au tot ce le trebuie si sunt multumiti fara sa cunoasca placerile pe care pot sa ti le ofere Curve-le. Am oftat si am schimbat subiectul.

Intr-una din zilele astea o sa pun mana pe un Curve.

via mobile.engadget.com

Cine nu si-ar dori sa aiba Curve

2 Responses to “Vreau Curve!”

  1. Tudor Popescu 29 July 2011 at 5:19 #

    “pe care stiam ca nu la-s fi putut avea niciodata”

    • tib 29 July 2011 at 9:16 #

      Da terminam si noi facultatea aia?

Leave a comment